Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Η TOUS μου έδωσε μιά ιδέα....

Χθες μου έκανε εντύπωση ένα κολιέ της φίρμας TOUS γιατί είχε πολύ ιδιαίτερα χρώματα,άψογα εναρμονισμένα!!
 Μου ήρθε λοιπόν η ιδέα να δημιουργήσω κάτι παρόμοιο,παίζοντας με τους χρωματισμούς....

Έψαξα στα συρτάρια μου να βρω τι αποθέματα χαντρών έχω.
Ήθελα να βρω υλικά σε λευκό-σαμπανιζέ,ροζ-μωβ, και φυσικά τιρκουάζ. 
Ξεκίνησα λοιπόν κάπως έτσι......




Το συγκεκριμένο κολιέ το είχα πάρει από κατάστημα που πουλάει τα πάντα 1ευρώ!












Το διέλυσα για να αποδεσμεύσω τις χάντρες.



























Και άρχισα να συνθέτω αυτό που είχα φανταστεί στο μυαλό μου.Πέρασα σε 2 ντίζες τις χάντρες που είχα επιλέξει...









..διέλυσα και ένα βραχιόλι που δε φορούσα πλέον το οποίο είχε μια πολύ ωραία πέτρα και την χρησιμοποίησα για μενταγιόν!!













Και κάπως έτσι ολοκληρώθηκε σιγά σιγά η διαδικασία...Το τελικό αποτέλεσμα με ενθουσίασε πάρα πολύ,γιατί έδειχνε πολύ vintage!Συμφωνείτε??

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: