Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ...

Όπως έχετε καταλάβει έχω σχεδόν εγκαταλείψει την ενημέρωση του blog και αυτό είναι κάτι που δε μου αρέσει καθόλου!!
Βέβαια δε σημαίνει ότι έχω σταματήσει να εμπνέομαι, να φροντίζω το στυλ μου και να αναζητώ αυτό που πραγματικά μου πάει! 
Απλώς πολλές φορές δε βρίσκω χρόνο (λόγω δουλείας και υποχρεώσεων) να το μοιραστώ μαζί σας!!:-(

Σήμερα όμως είναι Σάββατο και ξέκλεψα λίγο χρόνο για να δημιουργήσω και να σας δείξω τι έφτιαξα....









 Στη συνέχεια δοκίμασα μαργαρίτες...







και μετά έκανα μια παραλλαγή....









 Έτσι νομίζω είναι καλύτερο!!!
Ουφ!!Εκτονώθηκα!!!3 κολιέ νομίζω είναι αρκετά για σήμερα!

Υ.Γ. Το μανικιούρ μου το προσέξατε??Είναι παρόμοια περίπτωση με αυτό!

Φιλιά και καλά να περνάτε!

1 σχόλιο:

Claire D. T είπε...

Είναι πολύ όμορφα!! μπράβο σου :)