Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Obre hair:Πως να πετύχετε τη Νέα Τάση στα μαλλιά!!!

Η τάση αυτή εμφανίστηκε στα μαλλιά μου, όταν μετά το καλοκαίρι αποφάσισα έτσι απλά να σταματήσω για λίγο καιρό να τα βάφω, για να ξεκουραστούν από την ταλαιπωρία των βαφών!
Η διαφορά στη ρίζα δεν ήταν αισθητή γιατί πάντοτε έβαφα τα μαλλιά μου μόνο 2-3 τόνους πιο ανοιχτά! Έτσι μετά από σχεδόν 4 μήνες υπομονής,τα μαλλιά μου έχουν αποκτήσει ένα είδος ανταύγειας που ξεκινάει από το μισό του προσώπου και "ανοίγει" ολοένα και περισσότερο στις άκρες!

Αυτή η ομοιόμορφη διαβάθμιση του χρώματος όχι μόνο δεν είναι ξεπερασμένη, αλλά αποτελεί μια τάση που λατρεύουν και αναζητούν πολλές celebrities! 



Εγώ βέβαια την τεχνική την ανακάλυψα τυχαία,όμως αν σας αρέσει μπορείτε να την ζητήσετε από τον κομμωτή σας ή και να δοκιμάσετε και μόνη σας στο σπίτι!  
Το μυστικό είναι να βάψετε 2-3 πιο σκούρο τις ρίζες και να μειώσετε την ένταση της βαφής προς τις άκρες, ώστε καθώς κατεβαίνετε στις άκρες να μην χρησιμοποιήσετε καθόλου βαφή!!
(δείτε το παρακάτω βίντεο)




Διαφορετικά, μπορείτε να βάψετε μόνο τις άκρες 2-3 τόνους πιο ανοιχτούς (συνίσταται για όσες δεν έχουν πολλά λευκά) και να πετύχετε πάλι την ανάλογη διαβάθμιση του χρώματος!

Ombre Hair:Εύκολα,οικονομικά και μέσα στην μόδα!
 Γιατί μου πάει!!

2 σχόλια:

Claire D. T είπε...

Ωραία τάση!! Σε κάποιες διάσημες μου αρέσει πολύ αλλά δεν ξέρω αν θα το δοκίμαζα σε μένα..

Πολλά φιλιά
Claire

Sou Paei είπε...

Σε κάποιες διάσημες δεν ήταν τόσο πετυχημένο το αποτέλεσμα γιατί θύμηζε κακόβαμμένο μαλλί! Εμένα μου εμφανίστηκε τυχαία στα μαλλιά και το διατηρώ γιατί πιστέυω ότι μου πάει! Έαν θέλεις να το δοκιμάσεις, καλύτερα πήγαινε σε κάποιον κομμωτή που θα σου επιδείξει και τη σωστότερη απόχρωση!!Φιλάκια Claire!!