Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Μύρισε φυσικά με άρωμα Κορρέ!

Τα τελευταία χρόνια προσπαθώ να επιλέγω φυτικά προϊόντα για την περιποίηση μου.
Αυτό σημαίνει προϊόντα Κορρέ,Apivita,Nuxe κ.τ.λ. Έτσι αποφάσισα να κάνω και με το άρωμα μου!! Βρήκα ακριβώς αυτό που έψαχνα στη συλλογή αρωμάτων του Κορρέ!! Κάτι φυσικό,χωρίς προσθήκη χημικών που ίσως προκαλούν αλλεργίες και ερεθισμούς στο δέρμα! Μου αρέσουν πολύ τα λουλουδάτα και δροσερά αρώματα γι' αυτό επέλεξα το συνδυασμό Ίριδα-Κρίνος της Κοιλάδας-Βαμβάκι!




 

Η Ίριδα, το λουλούδι του χειμώνα, είναι 
γνωστή για τις φαρμακευτικές της ιδιότητες,περιζήτητη σε όλο το κόσμο,χαρίζει ένα γλυκό και ντελικάτο άρωμα. 





Ο Κρίνος της Κοιλάδας ή αλλιώς ''Δάκρυ της Παναγίας" είναι το φυτό που με το άρωμά του προσελκύει τα αηδόνια και στη γλώσσα των λουλουδιών σημαίνει επιστροφή στην ευτυχία! 




 

Το Βαμβάκι τέλος, εκπέμπει ένα εξίσου διακριτικό,«εύθραστο» φρέσκο άρωμα που θυμίζει πούδρα και έτσι ισορροπεί φρεσκάδα με θηλυκότητα. 






 
Επιπλέον διαπίστωσα ότι το άρωμα διαρκεί αρκετή ώρα.! Κοστίζει μόνο 25 Ευρώ! Στο φαρμακείο που συνήθως πηγαίνω το είχε προσφορά μαζί με την κρέμα σώματος στην ίδια τιμή!!!Τέλεια!!
(Κυκλοφορούν επίσης άλλα 7 αρώματα της ίδιας σειράς)
Μυρίστε φυσικά,σας πάει!!!
Α!!Και καλό μήνα!!!


1 σχόλιο:

Claire D. T είπε...

Έχω δοκιμάσει αυτό με άρωμα από Παιώνια, Βανίλια, Αχλάδι!! Μου άρεσε πολύ και όντως είχε μεγάλη διάρκεια!! Γενικά έχω αδυναμία στην εταιρία Korres :)