Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Αλλάξτε το σπίτι, αλλάξτε διάθεση!

 Ο Οκτώβριος είναι κατάλληλος μήνας για αλλαγές στο σπίτι εν όψει του χειμώνα! Αν έχετε σκοπό να βάψετε το σπίτι,ή να κάνετε ανακαίνιση οι θερμοκρασίες είναι κατάλληλες γιατί ούτε θα ιδρώσετε,ούτε θα κρυώσετε!! 
 
Έτσι και εγώ αποφάσισα να αλλάξω το δωμάτιο μου!Το έβαψα,άλλαξα και τη διαρρύθμιση των επίπλων και πρόσθεσα μια ωραία πινελιά στο τοίχο!! Είχα βρει στην Εμποροπανήγυρη της πόλης μου,αυτοκόλλητα stickers για τον τοίχο με 1 Ευρώ!!Ευκαιρία σκέφτηκα να τα δοκιμάσω....   
  
Διάλεξα ένα σε χρωματισμούς ροζ-πράσινο και άρχισα την συναρμολόγηση!Ήταν πανεύκολο!!




















 





































Μια μικρή αλλαγή έκανα και όμως άλλαξε η διάθεση μου,κάθε φορά που θα μπαίνω στο δωμάτιο θα ταξιδεύω σε άλλη εποχή...
Ποιος χειμώνας έρχεται;;
Σ' αυτό το δωμάτιο θα έχει πάντα Άνοιξη!!

Υ.Γ.Έψαξα να βρώ αν έχει κάποιο site πάνω στη συσκευασία των sticker για να ξάνα παραγγείλω ίσως αλλά το μόνο που έγραφε ήταν "Wall stickers Great"και "Made in China"!
Καταλαβαίνετε δε μπορώ ούτε εσάς να βοηθήσω αν ψάχνετε ακριβώς το ίδιο σχέδιο και σε τόσο εξεφτελιστική τιμή!
Πάντως παρόμοια wall stickers σε σχετικά προσιτές τιμές βρήκα σε διάφορα site!
Σας επισημαίνω μερικά..

2 σχόλια:

KATE V είπε...

Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το έκανες στον τοίχο σου! Πραγματικά πολύ καλό! Θα ήθελα να έχω λίγο πιο "καλλιτεχνικό" χέρι για να ζωγραφίσω κάτι στον τοίχο... Αλλά τελικά τη λύση δίνουν τα αυτοκόλλητα και οι πίνακες ;-)

Sou Paei είπε...

Σε ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσε! Για να σε ενθαρρύνω θα σου πω ότι αν είχες ζωγραφίσει κάτι στο τοίχο θα ήταν πιο δεσμευτικό το αποτέλεσμα ,άσε που θα λυπόσουν να το "αποχωριστείς" σε περίπτωση βαψίματος! Αντιθέτως τους πίνακες και τα αυτοκόλλητα μπορείς να τα αφαιρέσεις ανά πάσα στιγμή!! Φιλάκια!!