Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

10 στόχοι ομορφιάς που θα πετύχουμε το 2011!

 
Φωτό: © Fotolia

Το 2011 μπήκε κι επίσημα πια (με το δεξί κορίτσια!) και φέρνει μαζί του ένα σωρό πρωτόγνωρες και πολύ όμορφες εμπειρίες. Τα λάθη της περασμένης χρονιάς ανήκουν πια στο παρελθόν και σε αυτά φυσικά, συμπεριλαμβάνονται και όλες οι beauty... ατασθαλείες που κάποιες φορές έκαναν το πρόσωπό μας θαμπό ή τα μάτια μας κουρασμένα. Στη λίστα που έφτιαξα για όλες μας την νέα χρονιά συμπεριλαμβάνονται οι εξής beauty στόχοι... Ας ξεκινήσουμε δίνοντας μια υπόσχεση η μια στην άλλη ότι θα τα τηρήσουμε, ή τουλάχιστον θα προσπαθήσουμε.

Υπόσχομαι ότι...


1. Δεν θα ξαναπέσω ποτέ για ύπνο χωρίς ντεμακιγιάζ
Ακόμη και αν ήπιαμε τόσο που δεν μπορούμε να βάλουμε το γαλάκτωμα στο pom pon, υπάρχουν πάντα τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ. Το 2011 δίνουμε την υπόσχεση ότι θα τα έχουμε πάντα στην τσάντα μας και θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνουμε πριν πέσουμε για ύπνο... και όχι το πρώτο το επόμενο πρωί!

2. Θα χρησιμοποιώ ευλαβικά αντηλιακή προσώπου χειμώνα- καλοκαίρι
Για την φωτογήρανση έχουμε κάνει πολλά μαθήματα (ναι, είναι εκείνες οι ρυτιδούλες που εμφανίζονται από πολύ νωρίς και σε κάνουν να απορείς... "μα είμαι μόλις 28!"). Μια αντηλιακή κρέμα προσώπου είναι απαραίτητη όλο τον χρόνο και όχι μόνο όταν θα κάνουμε ηλιοθεραπεία απολαμβάνοντας δροσιστικά cocktails κάτω από τον καυτό ήλιο.

3. Θα επισκέπτομαι τον δερματολόγο μου/ αισθητικό μου δύο φορές τον χρόνο
Θα έκοβες ποτέ μόνη σου τα μαλλιά σου; Τότε γιατί να κάνεις κάτι αντίστοιχο με την επιδερμίδα σου; Κανείς δεν μπορεί να φροντίσει περισσότερο την επιδερμίδα σου από έναν επαγγελματία. Βάλε στόχο, λοιπόν, δύο φορές τον χρόνο να επισκέπτεσαι τον δερματολόγο ή την αισθητικό σου για μια τυπική διάγνωση και φυσικά έναν βαθύ καθαρισμό. Ξεκίνα από Δευτέρα! Γιατί όχι;

4. Θα περιποιούμαι τα πόδια μου και όχι μόνο όταν πρόκειται να βάλω πέδιλα
Η Coco Chanel συνήθιζε να λέει ότι ποτέ δεν πρέπει να βγαίνουμε από το σπίτι μας απεριποίητες γιατί στην επόμενη γωνία μπορεί να μας περιμένει το πεπρωμένο μας. Και είναι μια αγαπημένη μου φράση την οποία όσες φορές δεν έχω εφαρμόσει, στην γωνία υπήρχε πάντα κάτι ενδιαφέρον (δεν ξέρω αν τον έλεγαν... Πεπρωμένο!). Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τα άκρα μας. Επειδή ποτέ δεν ξέρεις αν θα χρειαστεί να βγάλεις τα τακούνια σου, φρόντισε τα άκρα σου ευλαβικά. Μια ράσπα, ένα βερνίκι και μια κρέμα για τα πόδια. Δεν χρειάζεσαι πολλά! Κι εδώ που τα λέμε δεν χρειάζεσαι καν τον "κινητήριο" Άλλο. Κίνητρο να είναι ο ίδιος σου ο εαυτός! Θες να σου αρέσεις! Έτσι δεν είναι;

5. Θα έχω πάντα ένα μπουκαλάκι νερό στην τσάντα μου
Να διευκρινίσω: και να το πίνω κιόλας! Γιατί, πραγματικά το να το μεταφέρεις από το σπίτι στο γραφείο και πίσω δεν αρκεί. Χρειάζεται να το καταναλώνεις κιόλας. Βάλε σαν στόχο τα οκτώ ποτήρια ημερησίως. Αν το τηρήσεις για έναν μήνα (τόσο θέλει περίπου για να σου γίνει συνήθεια) επιβράβευσε τον εαυτό σου με μια ωραία αγορά που θα σου φτιάξει την διάθεση!

6. Θα κάνω το κόλπο με τα βραχιόλια
Ορίστε; Άκουσέ με προσεκτικά: τα φρούτα και τα λαχανικά είναι τροφές που προσφέρουν στον οργανισμό μας και δεν χρειάζεται να στο πω εγώ. Το ξέρεις έτσι κι αλλιώς. Το 2011, όμως, βάλε στόχο να καταναλώνεις 5 ημερησίως. Για να το διασκεδάσεις και λίγο, δεσ' το σαν παιχνίδι. Εγώ κάνω το κόλπο με τα βραχιόλια. Φοράω στον έναν μου καρπό πέντε βραχιόλια (τα bangles είναι stylish!) και για κάθε φρούτο ή λαχανικό που τρώω παίρνω το βραχιόλι και το περνάω στον άλλο μου καρπό. Έτσι ξέρω α) πόσα έχω φάει μέσα στην ημέρα και β) τα βραχιόλια μου προσθέτουν πόντους στιλ!

7. Δεν θα ξανακαπνίσω ποτέ!
Τα ρούχα μυρίζουν, η επιδερμίδα γίνεται θαμπή, τα μαλλιά επίσης, ενώ σχηματίζονται ρυτίδες γύρω από το στόμα. Θέλεις κι άλλα επιχειρήματα για να κόψεις το κάπνισμα; Το αγόρι εκείνο που σου αρέσει δεν καπνίζει! Και όχι, δεν θα απολαύσει τα φιλιά σου αν συνεχίσεις έτσι...

8. Δεν θα ξαναδαγκώσω τα χείλη μου από αμηχανία
Μπορεί να είναι ελκυστικό για εκείνον που σε βλέπει αλλά οι συνέπειες από το δάγκωμα των χειλιών δεν είναι τόσο καλές. Τα χείλη αφυδατώνονται και ξεφλουδίζουν με αποτέλεσμα το αγαπημένο σου κόκκινο κραγιόν να μην "γράφει" και τόσο ωραία στα χείλη σου!

9. Δεν θα φοράω κρέμες σώματος μόνο μια μέρα πριν βγω στην παραλία
Το έχεις ξαναπεί κι άλλες φορές, δεν το έκανες όμως ποτέ. Αν έχεις κυτταρίτιδα, αν έχεις ανάγκη από σύσφιξη, αν η επιδερμίδα του σώματός σου είναι αφυδατωμένη δεν χρειάζεται να δεις τον εαυτό σου με μπικίνι για να ξεκινήσεις αγωγή. Αν είναι κάτι που σου συμβαίνει την Δευτέρα πήγαινε στο κοντινότερο κατάστημα καλλυντικών και ζήτησε μια κρέμα για τις ανάγκες σου. Κι αν νομίζεις ότι στην περίπτωση αυτή το καλό πράγμα αργεί να γίνει, σου επισημαίνω ότι με υπεκφυγές δεν θα αποκτήσεις το κορμί που πάντα ονειρευόσουν!

10. Θα τολμώ να πειραματίζομαι!
Δεν υπάρχει μόνο το smokey eyes ή μόνο τα έντονα χείλη. Η νέα χρονιά έρχεται με πολλές εντυπωσιακές προτάσεις σε make up και μαλλιά (ανυπομονώ να σε ξεναγήσω στον λαμπερό κόσμο των beauty trends!). Πριν, όμως, από αυτό θέλω να μου υποσχεθείς το εξής: ότι θα δοκιμάζεις, θα τολμάς και θα πειραματίζεσαι με το στιλ σου. Τα πινέλα μας είναι πινέλα ζωγράφου και το πρόσωπό μας καμβάς. Παίξε με τα χρώματα και τα στιλ. Η ομορφιά δεν είναι ποτέ βαρετή! Κι εσύ είσαι πολύ, πολύ όμορφη για να... ρουτινιάζεις!


www.tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: