Κυριακή, 5 Δεκεμβρίου 2010

7 τροφές για να τονώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

http://www.postokano.gr/files/u1019/green-tea.jpgΠοιο είναι το βασικό «αξεσουάρ» κάθε χρόνο τέτοια εποχή; Τα χαρτομάντηλα! Οι κάθε λογής ιώσεις πολλαπλασιάζονται και διαδέχονται η μία την άλλη πολλές φορές χωρίς… ανάσα!

Αυτό το τελευταίο όμως αποτελεί και μια ένδειξη πως ο οργανισμός μας είναι εξαντλημένος και κατά συνέπεια το ανοσοποιητικό μας σύστημα πεσμένο.



Ανάμεσα λοιπόν στους τρόπους που ενδείκνυνται προκειμένου να αυξήσουμε την «δράση» του είναι και η κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών που βοηθούν τόσο στην τόνωση του ανοσοποιητικού όσο και στην «θωράκιση» του οργανισμού.


Πράσινο τσάι
Εμποδίζει την ανάπτυξη των βακτηρίων λόγω της περιεκτικότητάς του σε πολυφαινόλες. Ιδιάιτερα ευεργετικό με αντιβακτηριακή και αντιική δράση.
Κανέλα
Εκτός από εξαιρετική μυρωδιά έχει και εξαιρετικές αντιοξειδωτικές δυνατότητες εμποδίζοντας την ανάπτυξη βακτηρίων. Επιπλέον, κάποιες μελέτες έχουν δείξει, ότι μπορεί να βοηθήσει και στον έλεγχο της κακής χοληστερίνης και του ζαχάρου.
Γλυκοπατάτα
Λέγεται πως πρόκειται για μια από τις πιο «θαυματουργές» τροφές όσον αφορά στις ευεργετικές της ιδιότητες.
Ντομάτα
Βασική τροφή για την προστασία του οργανισμού λόγω της περιεκτικότητάς της σε λυκοπένιο. Είναι προτιμότερο να καταναλώνεται ψητή. 
Ρόδι
Σύμφωνα με τελευταίες μελέτες, ο χυμός του θεωρείται ιδανικός για την τόνωση του ανοσοποιητικού αλλά και την προστασία του οργανισμού από κάποιους τύπους καρκίνου.
Σύκο
Εκτός των αντιοξειδωτικών που περιέχει, βοηθά το σώμα να διατηρήσει το φυσιολογικό του ph. Προτιμάτε εκείνα που έχουν σκούρο «δέρμα».
Μανιτάρια
Βοηθούν τον μηχανισμό «αντίστασης» του οργανισμού ενώ σε κάποιες έρευνες έχει αποδειχθεί και η αντικαρκινική τους δράση

www.myself.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: